Viivi Reini blog of her inspiration and 0-33 times again and make full life and hapiness.. ect now 2025
sunnuntai 17. elokuuta 2025
Sophia De Luca on "taito ego"
Oli yritys luulla todeksi jotain, osasin sen älylläni. Ja toki huumeet auttoi menemään hulluuden rajamailla. Vittu kun ollut kauheaa aina. En pidä seurasta ja kommunikoinnista vielä ja se oli outoa että 7hmiset niin paljon puhui... en olisi halunnut havahtua seksi juhlista 11 vuotiaana, ne muut kai tarvii henkistä apua kun semmosissa tietoisesti viihtyy , oksettaa ihan. Luulin että huumausaine teki sen. Koska kouluun halusin minä.. mutta nyt poliisia ei kiinnosta
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ai music maker notes..
I tested the words, first thought In 0.1%.. Or any way Small.. Few pages.. Hating when I have fast Mind.. Do too fast desisions.. I Will Ma...
-
I will live here, a year.. have to. Multia I solved a crime against me so will get like really about all mayby over 1.000.000 E from Main d...
-
Mind is now been correct mood to stop game storys making and company business plan... is time to do offical budject plan to officals, and s...
-
But anyway mayby you should world keep your head already if happy or exaited of something I hate past so much but it a work fact of mine,...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti